E-mail: info@nootrofit.nl
Adresgegevens
Nootrofit/Montapacking
Hooiweg 11
5165 NL Waspik
Bankgegevens
NL18 TRIO 0777 8929 60
IBAN: NL18 TRIO 0777 8929 60
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen € 5,95 per bestelling, ongeacht de hoeveelheid of de grootte van de bestelling. De pakketten worden standaard met DHL of PostNL afgeleverd met handtekening voor ontvangst.
Bestellingen buiten Nederland worden standaard verzonden met DPD of DHL. Voor België en Duitsland bedraagt dit € 8,00. Voor alle overige landen kunt u contact opnemen via info@nootrofit.nl
Wat is de levertijd?
U kunt uw bestelling plaatsen tot 21:00 uur. DHL bezorgt 6 dagen in de week. Indien u niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden.
Houdt u alstublieft rekening met het volgende:
- DHL bezorgt op andere tijden dan de gewone post.
- Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
Factuur
Facturen worden alleen digitaal en via e-mail verzonden. Indien de klant niet over een e-mailadres beschikt wordt er een factuur aan de bestelling toegevoegd. Op aanvraag kunnen facturen altijd digitaal worden nagestuurd.
Klacht
Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij NootroFit koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen je graag en staan altijd voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Paypal / Creditcard niet zichtbaar in checkout
In sommige gevallen kan het zijn dat PayPal en Creditcard niet mogelijk zijn om te kiezen tijdens de checkout. In verband met regelgeving zijn er een aantal producten die niet mogen worden verkocht via PayPal en Creditcard, hieronder vallen bijv Alpha Brain & New Mood. Mits een van deze producten in het winkelwagentje ligt zullen deze betaalopties dan ook niet zichtbaar zijn. Wil je deze producten toch bestellen en heb je geen mogelijkheid om via een van de andere betaal opties te betalen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@nootrofit.nl. Ons team zal je dan helpen om een oplossing te vinden om toch je bestelling af te kunnen maken.
NootroFit Money Back Guarantee
Wij geloven in onze producten en willen dat al onze klanten tevreden zijn, of ze nu van onze producten houden of niet. Dat is de reden dat NootroFit een ‘niet tevreden - geld terug’ garantie heeft op de merken NootroFit, Onnit, Bulletproof en Natural Stacks.
Om fraude tegen te gaan vragen we je wel om het product terug te sturen. Voedselitems, kleding en trainingsaccessoires moeten teruggestuurd worden om in aanmerking te komen voor de geldteruggave.
Fitness uitrusting, persoonlijke verzorgingsproducten, kennisaankopen en DVDs komen niet in aanmerking voor de retourregeling. Als je geld wilt terugvragen of meer informatie wilt, verwijzen wij je graag naar onze website.
Onze niet tevreden - geld terug garantie over het gehele aankoopbedrag van onze supplementen (met uitzondering van verzendkosten) is geldig binnen twee maanden na aankoop. Stuur de aangebroken verpakking terug naar:
Nootrofit/Montapacking
Hooiweg 11
5165 NL Waspik
Omdat er wel eens misbruik gemaakt wordt van deze servicegerichte houding hebben we de volgende richtlijnen opgezet. Je krijgt je geld terug als je aan de volgende voorwaarden en regels voldoet en als wij daarmee ingestemd hebben.
Geldteruggave over capsules en tablet supplementen
Je kunt binnen 42 dagen na je eerste aankoop van een NootroFit, Onnit, Bulletproof of Natural Stacks formule het aankoopbedrag terug vragen als je niet tevreden bent met het product.
We zullen je alleen vragen om een paar korte vragen te beantwoorden over waarom je niet tevreden bent met het product. Vervolgens geven wij je geld zo snel mogelijk terug.
Als je je aankopen met een creditcard hebt betaald dan kan het een week duren voordat het geld terug is op je rekening (helaas kunnen wij dit niet versnellen).
In het geval dat je een verpakking met 90 capsules of een triple pack hebt gekocht, krijg je het volledige aankoopbedrag terug als we 60 meer of capsules terug krijgen. Als we minder dan 60 capsules terugkrijgen wordt het terug te geven bedrag naar rato aangepast.
Verzendkosten worden niet vergoed**. Houd er rekening mee dat het een week kan duren voordat we je verzoek tot teruggave verwerkt hebben. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.
De volgende producten komen in aanmerking voor deze regeling:
- NootroFit: NootroFit Grassfed Whey, NootroFit MCT, NootroFit CBD, NootroFit Krill
- Onnit: AlphaBRAIN, NewMood, ShroomTech Sport, ShroomTech Immune, StronBone, Vitamin C & L-lysine, Spirulina & Chlorella, Melatonin, DigesTECH, Coral Calcium, Total Human* & Krill Oil.
- Bulletproof: Brain Octane, XCT Oil, GABAwave, Unfair Advantage, Glutathoine Force, Collagen Bar Box, Vanillepoeder, Upgraded Whey, Upgraded Collageen, Aging Formula
- Natural Stacks: CILTEP, Smart Caffeine, Natural BCAAs, BioCreatine, Vitamine D3, MagTech, Natural Protein, Antartic Krill
* Om in aanmerking te komen voor een volledige teruggave van het aankoopbedrag van Total Human – 15 days dienen er 15 dag- en nachtverpakkingen opgestuurd te worden. Als je een voorraad van 30 dagen hebt besteld, dien je dus 30 verpakkingen en een ongeopende doos terug te sturen.
** Indien je gebruik hebt gemaakt van onze gratis verzending mogelijkheid, zullen bij een retour pakket alsnog verzendkosten in rekening worden gebracht.
Geldteruggave voor poedervoedsel en supplementen
Als je niet tevreden onze poedersupplementen zoals NootroFit Grassfed Whey, Onnit Hempforce Choca Maca, Onnit Hempforce Vanilla Acai of Onnit EGN, kun je in aanmerking komen voor een geldteruggave. In sommige gevallen kun je een gedeelte van je geld terug krijgen. Voor lege dozen geven wij geen geld terug. Onnit T+ heeft een langere tijd nodig voordat het gaat werken. Het product mag 10 dagen gebruikt worden, gevolgd door een rustperiode van vijftien dagen. Geef het product daarom eerst 30 dagen de kans om te kijken of je resultaat merkt. Als je na 30 dagen nog geen resultaat merkt, kun je contact met ons opnemen voor geldteruggave.
Geen geldteruggave op voedingsproducten
Producten van andere merken, zoals Bulletproof, Chocofree Metabolate, Tanka producten en alle Onnit Foods komen niet in aanmerking voor geldteruggave (met uitzondering van Hempforce en EGN, die wel teruggestuurd kunnen worden).
Geen geldteruggave voor Fitness, uitrusting en kennis
Fitnessuitrusting, -accessoires, DVDs, kennis (literatuur) en downloads komen niet in aanmerking voor geldteruggave.
** Wij vragen je om niet je geld terug te vragen als je het product minder dan twee weken gehad hebt. Wij bieden een riante niet tevreden – geld terug regeling aan omdat wij geloven in onze producten en daarom hopen wij dat klanten onze producten een serieuze kans geven **
Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Het is uiteraard mogelijk om producten te ruilen of te retourneren, u dient dit echter wel van tevoren (per e-mail, telefoon) kenbaar te maken.
- Retourzendingen in enveloppen worden niet geaccepteerd aangezien hierdoor de verpakking en/of strips beschadigd kunnen raken.
- Retourzendingen dient u altijd in een doos te verzenden met begeleidend schrijven zodat wij u snel kunnen helpen.
- Geretourneerde artikelen dienen franco te worden terug gezonden, tenzij de fout door NootroFit is veroorzaakt
Verzendadres:
Nootrofit/Montapacking
Hooiweg 11
5165 NL Waspik
Waarom zijn de producten van NootroFit goedkoper dan vergelijkbare aanbieders
Omdat NootroFit het hele productieproces zelf in de hand heeft komen er geen overige verkooppartijen tussen, de lijn loopt direct van de producent(NootroFit) naar de consument (u). Veelal beschikken wij ook over gunstige inkoopcondities waardoor wij de kostprijs kunnen verminderen, deze voordelen worden natuurlijk doorberekend in de verkoopprijs. Ondanks de lagere prijzen is de kwaliteit uitstekend, van veel producten kunt u onafhankelijke analyse rapporten vinden op de website. Mocht u nog verdere vragen hebben over de herkomst of kwaliteit van een van onze producten dan kunt u uiteraard contact opnemen.
Productinformatie
Alle nodige productinformatie kunt u op de website vinden bij het desbetreffende product. Mocht u toch nog productinhoudelijke vragen hebben dan staan wij u graag te woord.
Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?
Om je klantgegevens te wijzigen, log je in op www.NootroFit.nl. Klik hiervoor op 'Mijn Account' rechtsboven in het scherm. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik vervolgens op inloggen. Je kunt nu boven in het scherm klikken op 'Account overzicht' en je gegevens aanpassen.
Aanmelden
Wanneer je nog niet eerder een bestelling hebt geplaatst op www.NootroFit.nl kun je je aanmelden door rechtsbovenin de pagina op Inloggen te klikken. Je komt dan op een pagina met een registratieformulier. Vul hier al je gegevens.
Wachtwoord kwijt
Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze als volgt opvragen: Ga naar www.NootroFit.nl.nl en klik rechtsboven op inloggen. Klik vervolgens op de link 'wachtwoord vergeten' vul uw e-mailadres in en u ontvangt e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Kortingscodes
Kortingscode's zijn codes die u een korting geven op een bepaald product. Kortingscode's worden enkel periodiek bekend gemaakt via de nieuwsbrief van NootroFit.